Saturday, October 8, 2011

terima kasih Raja Rabiatul Adawiyah

assalamualaikum,,

hari ini aku sangat berterima kasih kepada seorang kawan aku yang bernama Raje Rabiatul Adawiyah atau orang panggil Raje. seperti yang korang lihat dekat blog aku ini ialah hasil kerja dia.smart gile lah. raje ni aku kenal die sejak sekolah rendah lagi.tapi kami lain-lain kelas.sama sekolah waktu sekolah rendah.

cantik kan blog aku.haha. boleh dikatakan tiap-tiap hari lah aku nak buka blog aku ni.bukan apa,terpesona dengan warna purple ni(skema je ayat)hehe. dia masih amatur lagi dalam editting blog ni. tapi aku harap Raje akan teruskan usaha nya.mana tau ko boleh jadi blogger terkenal setanding dengan MAS AHMAD SAFWAN, MARIA ELENA, or TAUFIQ ke kn. tak mustahil.hehe.. gudluck yup :)

No comments:

Post a Comment