Saturday, November 26, 2011

Study???

Otak kalau dah taknak bergerak, memang tak mahu gerak punya. Belajar ni bukannya boleh main keletak - keletuk je. Sapa yang nak baca kalau menulis main hentam kromok je. Bosan macam haram. Ye tak ? (Yaaa!!! aku jawab sendiri).

Dah macam - macam lagu aku pasang, punya lah nak amik mood nak karang ayat, nak karang struktur, tak dapat - dapat jugak. Padahal nak cerita pasal virus- virus je.

Jadi kita simplekan je lah entri ini ya? Agar semua orang boleh telan-hadam. Yang penting, apa yang nak disampaikan, tersampai.

Baiklah.. errr...

Tengok, dia dah hilang balik!. Damn it betul!

Mana tak nya, hari - hari aku study pagi malam. Penat badan, penat otak. Dah berapa minggu dalam kepala aku ni banyak sangat benda yang aku fikirkan, banyak sangat rancangan yang aku nak laksanakan. Yang aku taknak berkubur macam tu je. Yang kalau boleh aku nak wujudkan hujung tahun ini, setidak pun tahun depan.

Yah, tahun depan! Itu pasti! (Fuh, bismillah...)

Baiklah, itu cerita tahun depan, ini cerita ini tahun punya. Silap, ini bulan punya.

Tapi! Tapi! rilek..

test. quiz. exam. semua dah makin hampir. tapi satu pun takde dalam otak aku.
arghhhh. macam mana ni??!

YA ALLAH HANYA KAU SAHAJA YANG BOLEH MEMUDAHKAN PERJALANANKU.....

bak kata kawan aku...
"usaha sebelum menilai" by Hazmie Alfateh. (pnjam jap nama kau) :D

assalamualaikum.

p/s: Weh, apsal entri ni macam santai sangat? Hmmm... begitulah.

No comments:

Post a Comment