Tuesday, April 24, 2012

Memikirkan Masa Hadapan..

Assalamualaikum


sekarang jam telah menunjukkan pukul 2:17 pagi.. pagi?? aku tak tidur lagi. Semenjak dua menjak tiga empat menjak ni, aku jarang tidur awal. tak tahulah kenapa. aku tak boleh tidur langsung. bak kata orang penyakit ape 2, pinyakit insomnia. nak kata aku tidur petang tadi memang tak lah.

mungkin kepala ni asyik memikirkan result yang bakal keluar 27/4/2012. tarikh keramat tu.tinggal lagi dua hari sahaja. tarikh yang akan menentukan masa depan aku. Hanya Allah yang tahu perasaan aku sekarang.

berbalik kepada tajuk aku tadi, ape yang aku akan lakukan ye? adakah aku berpeluang meneruskan pelajaran atau nak g cari kerja?? arrgghhh agak serabut. cari kerja? kerja apelah yang aku boleh buat ye dengan bersijilkan spm sahaja. zaman sekarang ni terlalu banyak persaingan.

tapi.. aku hanya tawakal kepada Allah yang Satu. sebab kita dah berusah Dia yang menentukan.




p/s: not in mood today....


No comments:

Post a Comment